Beleid m.b.t. beheer van Zenya

  • 7 January 2021
  • 7 reacties
  • 271 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Goedemiddag,

De afgelopen jaren zijn wij steeds meer modules gaan gebruiken en daarbij zijn er ook steeds meer decentrale applicatiebeheerders bijgekomen. Duidelijk beleid ontbrak daarom zijn wij dit nu met onze FAB, TAB en decentrale FAB aan het ontwikkelen. De input van Sigrid (Hoe organiseer je het beheer van iProva?) hebben wij hiervoor ook al geraadpleegd. 

Wie heeft hierover al beleid op papier staan en zou dit met ons willen delen?

Alvast bedankt.

Gr Diana


7 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Dag Diana,

Binnen GGzE is een soortgelike situatie ontstaan, ik  heb binnenkort een overleg met collega's om beleid vast te leggen. ik zal dat dan met je delen.

Reputatie 4
Badge +6

Beste @henk van rijswijk 

Ik ben benieuwd. Ondertussen heb ik al het een en ander op papier gezet maar het is altijd goed om van elkaar te leren en aan te vullen.

Gr Diana

Reputatie 4
Badge +6

Hoi Diana,

Ik zie je berichtje nu pas voor het eerst voorbij komen.

Voor Zuyderland hebben we een beleid uitgewerkt, mocht je hier nog behoefte aan hebben laat maar weten. 

groetjes

Annemari

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @annemari.eichholtz,

Ik ben al een heel eind op weg maar ben altijd nieuwsgierig om te lezen wat ik nog van anderen kan leren en/of gebruik. Dus graag.

Groetjes Diana 

Hoi @annemari.eichholtz,

Ik ben recentelijk gestart als applicatiebeheerder Zenya voor het Dijklander Ziekenhuis en loop ook tegen dit probleem, ik zou dan ook graag wil lezen hoe jullie dit beleid hebben uitgewerkt.

 

Groetjes Kim 

Reputatie 3
Badge +6

 

Hoi Diana,

Ik zie je berichtje nu pas voor het eerst voorbij komen.

Voor Zuyderland hebben we een beleid uitgewerkt, mocht je hier nog behoefte aan hebben laat maar weten. 

groetjes

Annemari

Dag Diana,

Binnen GGzE is een soortgelike situatie ontstaan, ik  heb binnenkort een overleg met collega's om beleid vast te leggen. ik zal dat dan met je delen.

 

Beste Annemari en Henk

Wij willen ons beleid weer eens herzien en ben benieuwd hoe jullie het hebben vorm gegeven en wij er van kunnen leren!

Zouden jullie het ook met ons willen delen? 

 

Vriendelijke groet 

Rosanne

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Beste @Diana , @henk van rijswijk,  @annemari.eichholtz

Ik heb zojuist ook  de input van Sigrid (Hoe organiseer je het beheer van iProva?) geraadpleegd en stuitte vervolgens op deze conversatie. 

Ik ben erg benieuwd naar jullie beleid rondom het beheer van Zenya. Zouden jullie dit willen delen? 

Vriendelijke groet,

Suzanne

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring