Vraag

Taakschema per kwartaal

  • 9 July 2021
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Badge

Ik heb een taakschema aangemaakt die in de laatste maand van elk kwartaal uitgevoerd moet worden.

De startdatum van het schema is nu ingesteld 1 maart en wordt elke 3 maanden herhaald (eerder had ik de startdatum op 1 januari ingesteld en werd in die maand ook een taak aangemaakt).

De taak voor het tweede kwartaal is pas in juli uitgezet, terwijl dit in juni uitgevoerd had moeten worden.

Is er een mogelijkheid om bijvoorbeeld door middel van een kalender de maanden uit te kiezen of een schema per kwartaal in te stellen in plaats van dagelijks, wekelijks, maandelijks of jaarlijks?

Groet,

Marjolein


5 reacties

Hoi @MarjoleinM,

Je zou een frequentie van 3 maanden kunnen kiezen, en dan bijvoorbeeld de laatste vrijdag in die maand?

Als startdatum kies je dan de eerstvolgende taakdatum.

 

Badge

Beste @Inge Kuijpers 

De eerste taak zou in maart uitgevoerd moeten worden, dus is dit ook op die datum gestart.

Wat ik zo kan zien is dat dit hetzelfde is ingesteld als uw voorbeeld. Toch komt de taak in juli pas weer naar voren.

 

Hoi @MarjoleinM,

Onze servicedesk kan dit verder voor je uitzoeken. Ik zie dat je daar zelf geen contactpersoon bent, zou je dit via één van jullie contactpersonen daar kunnen melden?

Badge

Beste @Inge Kuijpers,

Bedankt voor de hulp, ik ga de melding doorgeven.

Reputatie 3
Badge +4

Probleem was niet reproduceerbaar

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring