Vraag

Aanpassen organisatie-eenheid in vragenlijsten

  • 18 March 2022
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Badge +2

Wij hebben onze tevredenheidsmetingen opgezet met de module vragenlijsten. Omdat zelf aangemaakte filtervelden niet geëxporteerd worden naar excel, hebben wij de medische disciplines ingebouwd in onze organisatie-eenheden. Wij willen vooral op disciplineniveau terugkoppelen (indien het over de consultaties gaat). 

Nu wil ik de vragenlijsten aanpassen die reeds ingevuld zijn door de patiënten, maar blijkbaar kan ik de organisatie-eenheid niet meer aanpassen in de reeds ingevulde vragenlijsten?

 

Is er ergens een manier/werkwijze om dit op te lossen (liefst in bulk)?

 


1 reactie

Reputatie 5
  1. het is niet mogelijk in bulk vragenlijsten aan te passen
  2. je kunt organisatie-eenheid bij een ingevulde vragenlijst meestal gewoon aanpassen, behalve als de vragenlijst is ingevuld in het kader van een vragenlijstonderzoek of een taakschema. In dat geval kun je namelijk kiezen dat het bijvoorbeeld ingevuld moet worden voor A, B en C. Als voor elk al een vragenlijst is ingevuld kun je de organisatie-eenheid niet wijzigen, omdat er dan geen vrije organisatie-eenheden meer zijn.

NB: bij een vragenlijstonderzoek kun je als workaround tijdelijk een extra organisatie-eenheid aan het onderzoek toevoegen, zodat je een vrij plekje hebt. Bijvoorbeeld: Ik heb organisatie-eenhede A en B, maar dat moet omgedraaid. Ik voeg C toe aan het onderzoek. Verander A in C, verander B in A, en verander C in B. Vervolgens haal ik C weg uit het onderzoek, en ik heb het keurig verwisseld.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring