Vraag

Ervaringen CHECK uitwisselen met andere (Santeon) ziekenhuizen

  • 6 January 2022
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Badge

Beste collega’s van Infoland,

 

Eerder hebben wij al contact gehad over iCheck. Een collega van Infoland heeft toen voor Eartha Rodgers, Micheal Speer en mij (Sanne Vos) een training verzorgd. Erg fijn!

Nu zou ik graag met een collega van een ander ziekenhuis contact willen opnemen zodat we ervaringen kunnen uitwisselen. Zouden jullie mij aan iemand kunnen linken zodat ik met hem / haar kort kan schakelen? Ik ben vooral benieuwd naar hoe andere huizen hun zelfevaluaties & audits vormgeven met behulp van iCheck en op welk niveau zij rapportages maken. Hoor graag! Dank alvast.

Met vriendelijke groet,

Sanne Vos
VBHC projectleider & Adviseur Kwaliteit
Afdeling Kwaliteit & Verbetering
M 06 34534768
s.r.vos@olvg.nl
Aanwezig: ma t/m do van 08.30 - 17.30 uur

 

OLVG, locatie Oost
Oosterpark 9
1091 AC Amsterdam

OLVG, locatie West
Jan Tooropstraat 164
1061 AE Amsterdam


1 reactie

Reputatie 4
Badge +6

Beste @Sanne Vos,

Wij in het St. Antonius Ziekenhuis zijn onlangs ook gestart met vragenlijsten maar zijn nog niet erg ver. Maar als lid van de Qualicor QMentum regiegroep weet ik dat er meerdere leden zijn die al veel gebruik maken van vragenlijsten en zelfevaluatie's. Zie elders op de community het artikel: Alles over de Qualicor QMentum regiegroep.

Zelf hebben wij een eerste pilot met een audit en vragenlijsten uitgevoerd en zijn voornemens om dit jaar het verder uit te rollen afhankelijk van de drukte door covid. 

Mocht je meer informatie willen kun je mij ook mailen op d.pauw@antoniusziekenhuis.nl 

Groet Diana 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring