Vraag

NEN 7510 - Wie wil de vragen met mij delen?

  • 10 January 2020
  • 7 reacties
  • 288 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben op zoek naar vragen bij het normkader 7510.

Is er iemand die de vragen met mij wil delen, vergelijkbaar met de QMentum vragen bij het kader.


7 reacties

Reputatie 7

Beste @José Vermerris , 

 

Welkom op de community en bedankt voor je topic. 

Heb je dit topic al gezien? Daar vind je meer info over dit normkader. 
Mocht je nog vragen hebben, horen wij het graag! 

Reputatie 1
Badge

Beste Hiewwaiy

Bedankt voor je reactie maar het topic had ik al gezien.

Ik heb de normenset al maar was beneiuwd of iemand ook al vragen bij de normen had aangemaakt en die ook wilde delen.

 

Reputatie 4
Badge +6

Goedemiddag,

Ook wij zijn op zoek naar de vragen bijhorend bij het NEN 7510 kader net als gedaan is met het Qmentum kader. Heeft iemand dit al gedaan en ook bereid dit met ons te delen?

 

Groet Diana

Reputatie 5
Badge +8

Ik ben bezig om de NEN 7510-vragen toe te voegen aan de normen.

Voor de onderwerpen die gelden voor de gedragscode heb ik dit nu gereed (bijv. H 7.2.2.). Zie deze kaders + vragen in de bijlage. Mochten mensen dit dus willen gebruiken: ga je gang. Deze is dus nog niet volledig, bepaalde hoofdstukken zijn gevuld. De rest moet ik nog doen. Maar het begin is er :grinning:

Dag Berber,


Ik kan helaas de bijlage niet dowloaden. Is er een mogelijkheid dat deze naar ons verstuurd wordt? Of dat deze opnieuw wordt gedeeld?

 

Hoor graag van je. 

Mvg. Jort Beumers

Functioneel beheerder Carintreggeland

Reputatie 5
Badge +8

@JortBeumers als je mij je mailadres geeft, mail ik ze naar je toe. 

Reputatie 2
Badge +4

Hallo Berber,

ook wij zijn op zoek naar de Kaders NEN7510 deel 1 en 2.

Ik kan jou eerder geplaatste bestand wel downloaden en importeren, echter omdat jullie een veld organisatie-eenheid / functie o.i.d. gebruiken lukt het niet om de vragen ook te importeren. Ik heb de kaders wel gekocht bij de NEN, maar om niet te hoeven overtypen… Heb je een tip voor mij?

Groet, Rudi Evers

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring