Afbeelding vanuit knipprogramma kopiëren in meldformulier

• 20 februari 2020
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Badge

We zijn bezig met een meldformulier om orderaanpassingen aan te vragen. Aangezien ze dit meerdere keren per dag doen. Is de vraag of zij uit het ERP iets kunnen knippen met het knipprogramma en dat direct in het meldformulier kunnen plakken. Ik ben benieuwd of andere gebruikers dit ook waardevol zouden vinden. 

4 reacties

Hoi @rneefjes ,

Als het gaat om gegevens uit je ERP systeem in plaats van een afbeelding:

In dit topic vind je meer informatie over mogelijke koppelingen.

Je zou misschien ook kunnen werken met een externe bron om gegevens op te halen.

Badge

Hoi @Inge Kuijpers, inderdaad ben ik op de hoogte dat er mogelijkheden zijn om het ERP hieraan te koppelen. In de toekomst willen we deze ook aan iProva koppelen. 

Op dit moment merken we dat het gemakkelijker is om van bepaalde schermen een afbeelding te knippen. 

Reputatie 5
Badge +8

Je kan op heden geen afbeeldingen weergeven in itask meldformulieren.

Infoland overweegt dit wel cfr: https://community.infoland.nl/community-ideeen-33/wel-of-niet-afbeeldingen-en-video-s-kunnen-toevoegen-aan-formulieren-voor-meldingen-itask-80

Als ze deze ontwikkeling doen, zou dit terug een grote stap vooruit zijn naar mijn mening!

Badge

Het verbaast mij hoe makkelijk het is om een afbeelding vanuit een knip en plak programma in een topic te zetten hier op de community. 

In mijn optiek zou het een erg mooie vernieuwing zijn wanneer dit ook mogelijk is een tekst veld van een meldformulier.

Reageer