Afhandelen taken uit taakschema's: alleen actienemers laten afhandelen

• 23 juni 2020
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

Badge

Wanneer onze locatiemanagers de schoonmaaklijsten in Iprova willen afhandelen, dan mogen ze kiezen we deze taak heeft afgehandeld. Hierbij staat altijd de coördinator ertussen, terwijl het niet de bedoeling is dat die geselecteerd kan worden. Ze zouden enkel zichzelf (de locatie die ze vertegenwoordigen) mogen selecteren, aangezien zij de genen zijn die de schoonmaak taken afhandelen. 

Hier kan de locatie meerdere personen kiezen als afhandelaar, terwijl enkel zij, in praktijk, de taak mogen afhandelen.

Zover het mij is vertelt is nog geen oplossing voor maar het zou fijn zijn als dat er kan komen. Zijn er nog meer hier dit tegen hetzelfde probleem aanlopen? 

3 reacties

Reputatie 6

Beste @Alexom, welkom op de community!

In jullie specifieke geval geloof ik inderdaad best dat dit niet de bedoeling is, al zijn er ook best veel scenario's waarbij een coördinator (bijv. als het door ziekte ofzo eventjes niet loopt) ook even bijspringt in het afhandelen van taken. Daarom kan een coördinator de taak ook afhandelen.

Merk je dat het bij jullie misloopt nu?

Badge

Bedankt.

Op dit moment loopt het nog niet mis, al draaien we nog proef met Iprova. Dus nog niet op alle locaties gebruiken ze het. Echter willen wij het voorkomen dat het mis gaat in de toekomst. Aangezien we zoveel mogelijk te proberen te borgen zou het mooi zijn als we dit stukje ook waterdicht kunnen krijgen. 

Reputatie 6

Helaas, dat is nu niet mogelijk :(

Overigens wordt automatisch je eigen naam ingevuld, dus je moet bewust gaan afwijken om dit te kiezen. Ik denk dat dit in de praktijk niet zo'n groot probleem zal blijken.

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring