Beantwoord

Datum toevoegen aan opmerkingen en reacties op opmerkingen

• 10 december 2019
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 2
Badge +5

Documentbeheerders in onze organisatie zouden graag de datum zien bij de opmerkingen die aan de rechterkant van het document getoond worden. Het gaat dan om de datum waarop de opmerking is gemaakt en om de datum als op een opmerking wordt gereageerd.  Nu is de datum alleen te zien wanneer er op het tabblad opmerkingen wordt geklikt.

Zijn er meer gebruikers die dit herkennen?

icon

Antwoord op het topic Gijs Prins 17 december 2019, 14:37

Hoi @Margreet de Pree  en @vanaxe, we zijn bezig met het verbeteren van het uiterlijk van documenten. Onderdeel hiervan is het verbeteren van opmerkingen bij een document. Wij zullen de datum van de opmerking hierbij ook meenemen.

Wanneer dit precies in iProva zit kan ik nu nog niet aangeven. Houdt hiervoor de ‘Waar zijn we mee bezig?’ topics in de gaten!

Bekijk origineel

2 reacties

Badge

Ik heb dat dringend nodig, het kost nu zoveel extra tijd om naar dat tabblad te gaan

Reputatie 5

Hoi @Margreet de Pree  en @vanaxe, we zijn bezig met het verbeteren van het uiterlijk van documenten. Onderdeel hiervan is het verbeteren van opmerkingen bij een document. Wij zullen de datum van de opmerking hierbij ook meenemen.

Wanneer dit precies in iProva zit kan ik nu nog niet aangeven. Houdt hiervoor de ‘Waar zijn we mee bezig?’ topics in de gaten!

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring