Document afgekeurd is taak ipv bericht

• 25 juni 2018
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Ik zou graag als fb de mogelijkheid hebben tot de optie of iets een bericht is of een taak onder mijn Taken bij bepaalde zaken. Dit was Wens W4881.

Bericht moeten nl handmatig weggeklikt worden en taken verdwijnen na het uitvoeren van een actie.
Auteurs met redelijk veel documenten missen het overzicht, ze hebben zoveel staan en ze vergeten, nadat ze in t document iets hebben uitgevoerd, om terug in mijn taken het bericht weg te klikken.. gevolg : verwarring

voorbeeld:
Als een document is afgekeurd start daarna op een bepaald moment weer de beoordeling, Dan zou dit bericht ( = taak) toch automatisch kunnen verdwijnen?

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hier krijg ik ook altijd veel vragen over van gebruikers. Ze storen zich ook erg hieraan, het is een extra stap om de takenlijst overzichtelijk te houden. Het bericht van afkeuring is naar ons idee niet echt nodig en de beoordelingstaak zou direct opgeruimd moeten worden (of geupdate met het besluit?).

Onze decentraal beheerders met grote domeinen zouden dit graag anders zien.
Reputatie 1
Badge
Ook hier ontstaat er veel verwarring in het takenoverzicht met de taken & berichten.
Berichten verdwijnen niet zodra een taak is afgerond. Waardoor er inderdaad frustratie en verwarring ontstaat bij de gebruiker.

Zodra een taak verdwenen is uit het overzicht zouden de berichten ook automatisch moeten verdwijnen.

of er zou een optie moeten zijn om alle berichten in één keer te verwijderen.

Reageer