Hoe gaat Infoland met ideeën om?

  • 7 juni 2019
  • 0 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 6
Infoland heeft één doel: dat we jou en je organisatie kunnen helpen met de uitdagingen van nu èn in de toekomst. Dat is waar we goed in zijn, en waar we het liefst mee bezig zijn. Daarvoor zijn we dagelijks in gesprek met onze klanten, en kijken we naar wat de trends en ontwikkelingen zijn op het gebied van bijvoorbeeld kwaliteitsmanagement en risicomanagement.

We zoeken de samenwerking met onze klanten op door met verschillende klanten te betrekken in grote doorontwikkeling, en door de community te betrekken met de sprint reviews. We weten dat er bij een deel van onze klanten hoge verwachtingen bestaan omtrent doorontwikkeling van onze software, en de invloed die zij daarop kunnen uitoefenen. En we beseffen ons dat we die verwachting niet altijd waar kunnen maken.

Hoe gaan we met ideeën om?

In dit subforum kun je al je ideeën kwijt. Wij zullen op dit forum meelezen, meepraten, maar zullen hier weinig tot geen uitspraken doen over het al dan niet uitvoeren van een idee. Wel kun je van ons verwachten dat we bij grotere doorontwikkelingen altijd kijken naar bestaande ideeën. Wellicht kunnen we die ideeën namelijk makkelijk inpassen in zo’n doorontwikkeling. Lees hier bijvoorbeeld welke ideeën we hebben meegenomen in de release van iProva 5.11. Ideeën die uiteindelijk zijn opgepakt herken je aan het 🎁 voor de titel.

Lees het topic "Hoe formuleer je een idee?" als je wil weten hoe je er voor kan zorgen dat je idee door iedereen goed begrepen wordt.

Waarom gaan we zo met ideeën om?

Massaliteit
In het twintigjarige bestaan van Infoland hebben we inmiddels een flinke klantenkring opgebouwd. En alle klanten hebben ideeën verspreid over ons hele productportfolio. Een gemiddeld idee heeft minstens een ontwikkeltijd van zo’n 10 tot 20 uur. Stel dat al onze circa 500 klanten drie ideeën hebben, dan zit je qua uren al bijna aan de totale ontwikkelcapaciteit die we per jaar hebben. En we willen onze producten ook nog verbeteren zodat we je organisatie helpen met uitdagingen in de nabije toekomst. En dan komt het oplossen van belangrijke bugs er ook nog bij ...

Continuïteit software en Infoland
Omdat de ideeën over het hele spectrum van ons productportfolio gaan, maken we als we hier veel tijd in zouden stoppen al onze producten op heel veel plekken een klein beetje beter. Maar we vinden dat dat niet voldoende is om de software gereed te maken voor de toekomst. We kunnen het ons niet veroorloven om enkel reactief te werk te gaan, en zullen proactief met ontwikkeling aan de slag moeten om voorop te blijven lopen, onderscheidend te zijn èn commercieel succesvol te zijn. Dat is nodig om Infoland gezond te houden, en dat is weer nodig om onze klanten ook in de toekomst te kunnen blijven bedienen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring