Vraag

Hoe omgaan met conceptmeldingen?

  • 18 juni 2019
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Vanuit support standpunt is het vaak handig om mee te kijken in melding die nog niet verstuurd is. Je kan immers niet altijd het scherm over nemen of de persoon is bij het stellen van de vraag niet actief aanwezig achter de pc.

Het is ook niet altijd correct om de melding nadien nog aan te passen of de melding opnieuw te laten aanmaken.

  1. Hoe lossen jullie dergelijk probleem op?
  2. Is er van Infoland uit een oplossing op komst uit technische hoek? Bijvoorbeeld om de 'Administrator' account inzicht te geven in de openstaande conceptmelding (incl. wijzigen of opslaan)

3 reacties

Reputatie 4
Badge
Inzicht krijgen in conceptmeldingen zouden wij ook wel graag willen (al is het maar via het Aministrator-account).
Er komen nu wel eens meldingen binnen die al heel lang (soms 2 jaar) in concept hebben gestaan.
Om inzicht te krijgen in de conceptmeldingen wordt je niet verrast wanneer de medewerker de melding 'ineens' verstuurd. Je zou er beter pro-actief op kunnen acteren.
Reputatie 4
Badge
Idem, voor ons een specifiek voorbeeld:

Arbeidsongevallen dienen op één centrale plaats te gebeuren (een specifieke desktop op Spoedgevallen). Personen dienen hierop niet in te loggen en sommige vergissen zich en duwen bv. op de knop 'opslaan'.

De personeelsdienst merkt later dan op dat ze hier geen melding van binnen gekregen hebben. Datums kloppen dan niet voor de verzekering enz..

Inzicht via de administrator-account lijk mij dan ook zeer zinvol!
Beste collega's

Wij zijn ook vragende partij om inzage te krijgen in conceptmeldingen.

Vriendelijke groet,
Noortje De Baets

Reageer