Vraag

Hoofdmelding en submelding informatie combineren

  • 17 juni 2020
  • 0 reacties
  • 13 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

ik heb voor de registratie van de klachten gekozen om te werken met een hoofdmelding en hieraan gekoppeld submeldingen. Op zich werkt dit prima, in die hoofdmelding wordt alles omtrent de klager vastgelegd en in de submelding(en) alles over de beklaagde.

Echter zijn de klachtenfunctionarissen nu op zoek naar meer inzicht in het geheel. Zij hebben het gevoel dat ze op op twee plekken moeten kijken om het hele plaatje van de klacht compleet te krijgen.

Ik zou graag mogelijk willen maken dat bij het afhandelen van de submelding, deze informatie op een of andere wijze in de hoofdmelding terecht komt. Het liefst geautomatiseerd en in het coordidatorformulier. Op deze wijze kan de klachtenfunctionaris op een plek alle info terug vinden.

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring