Vraag

Inklappen mappen in module Documenten - verzoek

• 11 september 2019
  • 16 reacties
  • 258 Bekeken

Badge +1
  • Avonturier
  • 10 reacties
Ik ben één van de functioneel beheerders van iProva en zie alle mappen en submappen bij de Documenten.
Doordat de functioneel beheerders alles kunnen zien en veel mappen automatisch worden uitgevouwen (ook weer niet allemaal) bestaat hier een grote wens om de mappen standaard in te kunnen klappen. Het is nu onoverzichtelijk en we moeten nu veel scrollen.

16 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Ik sluit me hier bij aan, ik weet niet goed op welke basis er mappen open worden gevouwen en welke niet. Het eerste wat ik steeds doe, is alles toeklappen.
Badge +1
Ik heb ook geen idee op welke basis de mappen open gevouwen worden, het is ook heel inconsequent. Alles 'toe' klappen is iedere keer een hele klus......!
Ik sluit me hier ook bij aan. Een functie waarbij je in 1x alle mappen kan inklappen of in 1x alle mappen kan uitklappen (handig als je een specifieke map zoekt want als die niet is uitgeklapt wordt die niet gevonden) zou heel erg praktisch zijn.
Reputatie 3
Badge +4
Het wekt hier veel irritatie op! Zou heel fijn als hier een goede oplossing voor komt 😀
We gaan hier iets aan doen. Het plan is om per gebruiker te onthouden welke mappen waren open- en dichtgeklapt bij een vorig 'bezoek' aan Documenten. Zo tonen we de boom dan bij een nieuw bezoek weer.
Badge +1
Ik denk dat velen hier blij mij zullen zijn ! Mijn collega en ik althans wel 🙂
Reputatie 3
Badge +4
Dat zou een prima oplossingen zijn !!
Reputatie 5
Badge +7
Mooi dat deze functie wordt toegevoegd. Daar ga ik heel veel documentbeheerders blij mee maken binnen ons ziekenhuis 🙂

Fijn! Scheelt tijd.

Reputatie 5
Badge +7

Prima om te onthouden waar iemand gebleven was natuurlijk.

Maar als hoofd van een groep decentraal beheerders, hoef ik vaak niet meer terug naar mappen. Ik pas vooral één document aan (via zoekfunctie, we hebben honderden mappen, 5 niveau's diep op de meeste plekken) en moet dan vaak uit het document, naar de map, om b.v. een beoordelaar toe te voegen. Vervolgens ben ik dan na het assisteren weer klaar met de map.

Ik zou nog steeds heel graag een optie hebben om de gehele structuur te sluiten.

Reputatie 6
Badge +6

hele fijne ontwikkeling @Inge Kuijpers 

Badge +1

Ook ik ben groot voorstander van het sluiten van de gehele structuur !

Is er al zicht op wanneer dit wordt aangepast ? 

Reputatie 7

Hoi @RKZ

Wat we nu hebben gemaakt is dat het wordt onthouden wat de status van de mappenstructuur was bij je vorige bezoek aan de lijst van documenten.
Een optie om alles dicht te klappen is er nu niet en gaat er ook niet op  korte termijn komen…. 

Badge +1

Is dit in versie 5.13 die in januari a.s. uitkomt opgenomen of al eerder ? 

@RKZ in versie 5.12.1.

Badge +1

Sorry, ik had dit nog niet opgemerkt; ik ben ook lang met vakantie geweest, maar ik ga het natuurlijk direct uittesten  :-) 

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring