Invulbare formulieren niet standaard tonen onder de invulknop op het portaal

• 22 november 2018
  • 4 reacties
  • 184 Bekeken

Reputatie 3
Badge +5
Tijdens een noordeliijke iProva bijeenkomst in St Jansdal op 8 oktober hebben wij de functie van de (invulbare) formulieren besproken zoals getoond aan de rechterzijde onder de knop invullen.
Niemand van de 30 aanwezigen - applicatiebeheerders - zag het nut van het tonen van alle formulieren aan de rechterkant. Namens deze groep willen wij voorstellen deze functie optioneel te maken. In de praktijk blijkt dit overzicht ook niet gebruikt te worden in ons ziekenhuis.

4 reacties

Badge +2

Graag kom ik nog even terug op deze discussie. Het klopt dat er inderdaad een hele lijst getoond wordt, maar in plaats van die er uit te halen, zou ik eerder voorstellen om niet enkel de zoekbalk te kunnen gebruiken, maar ook om deze te kunnen filteren op een veld? 

Reputatie 6

Op wat voor veld zou je graag willen filteren @JolienRaes ?

Badge +2

Ik denk dan bv. aan het veld “afdeling” dat hier bij ons toch voor elk document ingevuuld wordt? Dan kan je i.p.v. de zoekbalk te gebruiken, mss eenvoudig een rubriek aangeven (bv. personeelsdienst) om enkel de invulformulieren van de personeelsdienst te hebben? Maar of dat technisch mogelijk is, is een andere vraag ;-)

Reputatie 4
Badge +4
Tijdens een noordeliijke iProva bijeenkomst in St Jansdal op 8 oktober hebben wij de functie van de (invulbare) formulieren besproken zoals getoond aan de rechterzijde onder de knop invullen.
Niemand van de 30 aanwezigen - applicatiebeheerders - zag het nut van het tonen van alle formulieren aan de rechterkant. Namens deze groep willen wij voorstellen deze functie optioneel te maken. In de praktijk blijkt dit overzicht ook niet gebruikt te worden in ons ziekenhuis.

In het Albert Schweitzer ziekenhuis zijn wij ook voorstander om het mogelijk te maken de invulbare formulieren niet te tonen onder de knop Invullen. Bij ons wordt een groot aantal documenten getoond als invulbaar formulier, hierdoor is er een lange, onoverzichtelijke lijst zichtbaar.

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring