Vraag

Leesbevestiging - Raadplegen van eigenschappen en opslaan als favoriet

• 15 mei 2020
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Badge +1

Als ik een leesbevestiging krijg van een document  wil ik het direct als favoriet kunnen instellen. dit is nu niet mogelijk.

Ook is het handig als ik de documenteigenschappen kan raadplegen.

Er komen hierover veel vragen binnen van medewerkers.

5 reacties

De vraag om de documenteigenschappen te kunnen zien komt ook in onze organisatie naar boven. 

Wij gebruiken hiervoor de tooltip, via Applicatiebeheer-portaalinstellingen-zoekbeheer kan je instellen welke velden je wil tonen aan de medewerkers.  

Wou het even meegeven, maar misschien is dit niet onmiddellijk waar jullie naar op zoek zijn?

Badge +1

in het scherm "leesbevestiging" is er geen mogelijkheid tot het vinden van de documentdata en er is ook geen popup die de informative laat zien die je instelt In het portal.

Badge +2

Als ik een leesbevestiging krijg van een document  wil ik het direct als favoriet kunnen instellen. dit is nu niet mogelijk.

Ook is het handig als ik de documenteigenschappen kan raadplegen.

Er komen hierover veel vragen binnen van medewerkers.

De vraag naar het instellen als favoriet document, komt bij ons ook regelmatig naar voor.  

Reputatie 6

Beste allemaal,

Vanaf (hopelijk, dus onder voorbehoud!) iProva 5.16 gaan we met de weergave van documenten aan de slag. Hierin gaan we wel kijken naar de mogelijkheden die je allemaal hebt.

Wel willen we graag kijken naar de context waarin een document geopend wordt. Bij een leesbevestiging is andere data interessant dan dat je bijv. een document gaat beoordelen. 

Dat gezegd hebbende zullen er op dat moment wel een paar mogelijkheden bij komen die je nu niet hebt.

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring