Mogelijkheid tot toepassen van huisstijl en meerdere stijlen op vragenlijsten (iCheck)

• 19 september 2018
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

Reputatie 1
In veel ziekenhuizen is de wens om de huisstijl toe passen in vragenlijsten.
Aangezien de invuller niet direct kan herkennen dat dit van een betrouwbare bron komt
Nu kun je een van de 8 standaard stijlen kiezen(een eigen huisstijl kun je laten maken door infoland, maar ik wil gewoon een lege template graag zelf vullen) ook zit je met vragenlijsten in de onderzoeks wereld waarbij je een andere branching hebt dan de standaard vragenlijsten(denk hierbij aan samenwerkingsverbanden) er kan maar 1 stijl gebruikt worden voor alle enquêtes.
Graag zou ik hier wat meer flexibele uitrusting willen. Deze keuze van infoland beperkt het gebruik, maar is geen software probleem volgens mij?

4 reacties

Reputatie 6
Hoi @mooibroeklj , bedankt voor je topic. Ik heb dit even intern besproken met onze product owners.
Hoewel we je wens begrijpen, hebben we er bewust voor gekozen om deze acht thema's ter beschikking te stellen, omdat we hiermee de leesbaarheid kunnen garanderen. Daarnaast hebben we geen tool, waarmee je thema's kunt maken, het is dus helaas wel een ''software probleem''.
Reputatie 1
Graag zou ik jullie willen wijzen om een thema zwart wit te includeren.
Deze is neutraler toe te passen binnen alle sites, waar deze link gebruikt wordt
Reputatie 4
Badge +1
Wij hebben deze wens ook. Het groene thema (nahjah, het normale zachte iDocument groen, niet het harde iCheck groen) past toevallig redelijk bij onze organisatie, maar wat beeldmateriaal en verdere styling zou dit wel sterk kunnen verbeteren.

Voor nu (nog zonder b.v. mobiel melden en het inzetten van iCheck voor PTO's e.d.) blijven we mede om deze reden na beoordeling cliëntenraad enkel nog papieren kaartjes uitdelen, welke daarna verwerkt worden in iCheck door personeel.

Alleen al een color-picker voor de verscheidene thema kleuren en meer opties voor de inclusie van beeldmateriaal zou al helpen. Ik snap dat ivm responsive design het hoogst waarschijnlijk niet zo'n goed idee is volledige thema aanpassingen toe te laten passen.
Reputatie 1
Nog een extra opmerking: Vanwege nieuwe wetgeving zijn er nieuwe regels opgelegd voor de presentaties van websites(lees ziekenhuis websites) met betrekking op leesbaarheid.
Veel ziekenhuizen zijn hiervoor hun websites met nieuwe software naar dat hogere plan aan het trekken.
Hier blijft het publiceren van i-check vragenlijsten via de website achter en helpt de uitstraling van het huis niet het juist beeld te geven.

Zodra i-check vragenlijsten naar buiten gaan is branding erg belangrijk(ook ivm spam en betrouwbaarheid voor de invuller).
conclusie: De weergave beïnvloed ook de respons op de vragenlijsten.

Reageer