Vraag

Na melding toewijzen oorspronkelijke eigenaar bij overige betrokkene

  • 29 mei 2020
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Wanneer een melding via Toewijzen naar een andere afdeling wordt toegewezen heeft de oorspronkelijke eigenaar van de melding geen rechten meer op de melding. Hierdoor worden zij bijvoorbeeld niet geïnformeerd als de melding is afgehandeld. Bij sommige meldingen willen zij juist wel op de hoogte gehouden worden maar moet de afhandeling plaats vinden door een andere afdeling. 

Het zou mooi zijn als er bij het toewijzen een optie bij komt waarbij men kan aangeven dat zij op de hoogte gehouden willen worden. Het systeem kan dan de oorspronkelijke eigenaar toevoegen als overige betrokkene. 

Op dit moment gebruiken we de workaround dat de betreffende coördinator zichzelf eerst toevoegt als overige betrokkene en dan pas de melding toewijst aan een andere afdeling.  Maar het zou mooi zijn als dit een meer geautomatiseerd proces zou worden. 


1 reactie

Badge

@Gerlof 

Ik loop nu bij het bouwen van een nieuw meldingstype tegen hetzelfde probleem aan, en kwam via contact met de servicedesk bij dit artikel uit.

Ik ga nu je workaround ook inzetten maar dit is niet ideaal.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring