Beantwoord

🎁 Overzicht van rollen bij een rapportage

• 3 september 2018
  • 7 reacties
  • 296 Bekeken

Bij ons in de organisatie wordt er regelmatig gewisseld van functie.
Als een nieuwe medewerker de vraag krijgt mbt. de rapportage dan zou ik graag alleen die rapporten omzetten naar de nieuwe medewerker die de werkzaamheden overneemt.
Ik kan niet een rapport maken waarin ik de rapportages zie van de "oud" medewerker. Is er een mogelijkheid om dit weer te geven in een applicatiebeheerders overzicht? Wie welke rechten heeft?
icon

Beste antwoord door Koen Sterken 4 september 2018, 13:51

We zijn op dit moment bezig om de eerste stappen te zetten mbt 'rapportage' van rechten. Wat we in 5.10 gaan opleveren is dat je per gebruiker of gebruikersgroep kan zien welke rechten je per module hebt. Vanaf daar zullen er vast en zeker doorontwikkelingen volgen, maar dit is de eerste stap die we hebben genomen. Ben je daar al (een stukje) mee geholpen?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
We zijn op dit moment bezig om de eerste stappen te zetten mbt 'rapportage' van rechten. Wat we in 5.10 gaan opleveren is dat je per gebruiker of gebruikersgroep kan zien welke rechten je per module hebt. Vanaf daar zullen er vast en zeker doorontwikkelingen volgen, maar dit is de eerste stap die we hebben genomen. Ben je daar al (een stukje) mee geholpen?
@Koen Sterken hier zijn we zeker mee geholpen. Nu is het vooral veel handwerk om e.e.a. aan te passen. We zitten nog op versie 5.3 en hopen aan het einde van dit jaar op versie 5.15 te zitten 😉 m.a.w. op de laatste versie.
Reputatie 6
Haha, mooi om te horen. Gaan jullie na 5.3 ook over naar de nieuwe portalen of zijn jullie al over?
@Koen Sterken We hebben een afspraak staan met je collega @Kirsten voor oktober
Reputatie 6
@J.Poppema Ik zie nu (nadat ik er door @Gijs Prins op gewezen werd) dat ik mijn woorden in mijn eerste reactie wellicht iets ongelukkig gekozen heb. Je kunt vanaf 5.10 zien welke rollen iemand heeft. Niet welke rechten. Op zich impliceert de rol welke rechten iemand heeft, dus ik denk dat dit je - in de eerste instantie - nog steeds behoorlijk vooruit zal helpen.

We zijn op dit moment bezig om de eerste stappen te zetten mbt 'rapportage' van rechten. Wat we in 5.10 gaan opleveren is dat je per gebruiker of gebruikersgroep kan zien welke rechten rollen je per module hebt. Vanaf daar zullen er vast en zeker doorontwikkelingen volgen, maar dit is de eerste stap die we hebben genomen. Ben je daar al (een stukje) mee geholpen?
fijn dat dit er aan komt; wanneer is versie 5.10??
Reputatie 2
Badge +1
@ivanfelius Versie 5.10.1 is al uitgekomen.

Kijk voor de meeste recentste updates op https://update.infoland.nl

Reageer