Rapportage van doorlooptijd actiepunten

• 18 januari 2019
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Zowel na het uitvoeren van een audit als tijdens het afhandelen van incidentmeldingen wil ik een overzicht hebben van de afhandeling van de actiepunten. Ik wil daarbij weten:
  • hoeveel actiepunten op tijd zijn afgehandeld
  • hoeveel actiepunten te laat zijn afgehandeld
  • hoeveel actiepunten er nog open staan
Voor de actiepunten is in de workflow een deadline ingesteld.
Het beste wat ik tot nu toe heb kunnen maken is een lijst met de status van afhandeling. Dat is echter niet het door mij gewenste resultaat.

Is er iemand die ervaring heeft met een dergelijke rapportage in iProva?

4 reacties

Reputatie 3
Hier lopen wij ook tegenaan. Dit is niet mogelijk om uit de rapportagemodule te krijgen.
Reputatie 3
Badge +3
Wij zouden wel erg graag een excel overzicht willen van alle openstaande actiepunt in de module Meldingen. Met datum aangemaakt, met datum deadline, en wie het actiepunt heeft uitgezet, wie de actienemer is en bij welke melding het actiepunt staat.

Zo kan je veel pro-actiever sturen op openstaande actiepunten.
Doorlooptijd van een actie is bij onze organisatie nog niet echt een issue, wel het opvolgen van de deadline van actiepunten in een melding. Kan de deadline toegevoegd worden als veld in de rapportering en voor gebruik in filters. Er kunnen natuurlijk meerdere actie-deadlines per melding zijn. Daarom voorstel om de eerstvolgende deadline toe te voegen.

Het alternatief van het takenscherm is vandaag onvoldoende omdat je daar onvoldoende kan filteren.
Badge +1

De systeemfilters bij de meldingen zouden meer selectie mogelijkheden (kolommen) moeten aanbieden.

Ik zou ook graag willen kunnen rapporteren op actienemers / uitgevoerde acties. Welke actienemer heeft wanneer welke actie voltooid of wanneer is door welke actienemer een bepaald workflow-formulier ingevuld. Hoeveel dagen hebben meldingen in iedere status van de workflow gestaan?

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring