Vraag

Stroomdiagram maken in mediabeheer

  • 27 juni 2020
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Badge +1

Een grote wens is het vereenvoudigen van het maken van stroomdiagrammen via mediabeheer voor schrijvers van een document.

Op dit moment moet je een slimme workaround inregelen om schrijvers toegang te geven tot mediabeheer.

De werkwijze is ingewikkeld en omslachtig voor schrijvers die hier niet echt blij mee zijn.

Eerst je stroomdiagram maken of wijzigen (lastig te vinden) - vervolgens naar je document gaan en het stroomdiagram invoegen of een bestaande verwijderen en de gewijzigde invoegen.

Als LEAN ziekenhuis die visualisatie als gemeengoed heeft is dit een omslachtige werkwijze.

 

Wordt dit ook door meer gebruikers zo ervaren? Zou het niet geweldig zijn als een schrijver direct in het document een knop aantreft MEDIABEHEER?

 

Ik ben benieuwd naar de reacties.


2 reacties

Reputatie 6

Ik ben ook wel benieuwd hoe andere organisaties dit ervaren. Volgens mij is het voor stroomdiagrammen alleen een uitdaging, en is het voor afbeeldingen en video's wel eenvoudiger (omdat je natuurlijk die zaken niet maakt in iProva).

Reputatie 2
Badge +3

ik maak een nieuw stroomdiagram inderdaad eerst via visio en upload dat vervolgens. als ik het wil aanpassen doe ik dit direct via het idoc document met ‘huidige versie aanpassen’. Het klopt dat schrijvers dit zelden zelf doen maar de meeste zijn ook niet bedreven in visio. Ik vind het niet veel lastiger dan een plaatje.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring