Beantwoord

Terug naar melding 'lastig' vanuit activiteitenlog

  • 29 August 2019
  • 8 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 4
Badge +7
Wanneer je in een melding het activiteitenlog bekijkt, verdwijnt het klikpad waarmee je zo makkelijk één of twee stappen terug kunt (naar de melding, of naar het meldingenoverzicht). Dit is niet consequent, want wel mogelijk vanuit bijv. het scherm waar je soortgelijke meldingen zoekt:



In documentbeheer bestaat de mogelijkheid om vanuit het activiteitenlog terug te keren naar het document wel.



De vraag is dus of dit consequent doorgevoerd kan worden in alle schermen.
icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 28 August 2023, 09:05

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi @Michel Pot, hiervoor gaan we een bug registreren.
Badge +1

Ik kom deze bug in versie 6.3.0 update 2 helaas nog tegen. Wat is het bugnummer en was het opgelost in voorgaande versies?

Hoi @MichèleB,

De bug is nog niet opgelost, het nummer is 60839.
Je kunt via ‘Mijn Infoland’ aangeven dat je last hebt van deze bug.

Badge +1

Ik heb hier een idee voor aangemaakt. Het stemmen waard? 😁

Ik heb hier een idee voor aangemaakt. Het stemmen waard? 😁

 

Hoi @MichèleB,

Het probleem is bij ons bekend als een bug, je hoeft daar dan geen idee voor aan te maken. Ideeën zijn voor nieuwe doorontwikkelingen, niet voor bugs in de software.
Organisaties die last hebben van de bug kunnen dat via Mijn Infoland aangeven, de prioriteit van de bug wordt dan opnieuw besproken.
We zullen het idee daarom dan sluiten.

Badge +1

Hoi @Inge Kuijpers ,

Feitelijk heeft iedere organisatie hier last van; het werkt nergens, maar je moet het als organisatie aangeven om de prioriteit voor het oplossen hiervan opnieuw te laten inschatten. De bug is al bekend sinds 2019. Als organisatie kun je 1x aangeven hier last van te hebben; via een idee kunnen meerdere personen binnen de organisatie aangeven deze bug graag opgelost te zien. Spijtig dat het idee gesloten wordt.

 

We hebben de prioriteit voor de bug verhoogd, je kunt de status volgen in het overzicht van bugs.

De bug is opgelost in Zenya versie 7.0.0 update 4.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring