Vraag

Verwijzing aanmaken in 'wat ga ik doen'-tabel

• 4 september 2019
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Ik wil in de 'wat ga doen'-tabel in iTask een directe verwijzing aanmaken naar een document in iDoc. Het doel is dat de gebruiker (coördinator) verwezen wordt naar werkafspraken die we reeds gemaakt en vastgelegd hebben.

Hierdoor krijgt de gebruiker de juiste informatie om zijn taak uit te voeren en voorkom ik dubbele registratie door deze informatie ook ergens in iTask onder te moeten brengen.

Je kunt nu geen verwijzing maken. Als ik een andere route probeer zoals het gebruiken van de volledige link (opgehaald via document -> versturen via e-mail) krijg ik platte tekst. Ook tekst kopiëren uit een ander bestand waarin de hyperlink aangemaakt is (zoals word) werkt niet en geeft platte tekst.

Zijn er meer mensen met deze behoefte?
Zijn er mensen die hier wel een werkende oplossing voor hebben gevonden?

2 reacties

Reputatie 6
Hoi Silvia,

Dank voor het delen van je idee. We hebben dit besproken in het community team en we zijn enthousiast over je idee. We gaan dit daarom verder intern bespreken en bekijken of en wanneer we dit gaan oppakken.
Zodra hier meer over bekend is, laten we het je weten.
Reputatie 6
Badge +1
Hoi Silvia,

Dank voor het delen van je idee. We hebben dit besproken in het community team en we zijn enthousiast over je idee. We gaan dit daarom verder intern bespreken en bekijken of en wanneer we dit gaan oppakken.
Zodra hier meer over bekend is, laten we het je weten.

Dank je wel voor de terugkoppeling. Goed te horen dat jullie alvast enthousiast zijn. Ik wacht rustig af wat er verder uit komt.

Reageer