Vraag

'Wat ga ik doen'-tabel direct juiste emailsjabloon koppelen

• 4 september 2019
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Ik wil in de 'wat ga ik doen'- tabel in iTask een directe link naar een correspondentie e-mail, zodat de coördinator die de melding afhandelt direct het juiste emailsjabloon voor zich heeft. Dit faciliteert de gebruiker beter, er worden extra 'klikken' uit de handeling verwijderd en het gebruik is minder foutgevoelig.

Situatie:

Ik heb een correspondentie e-mailsjabloon gemaakt. In de 'wat ga ik doen tabel' heb ik een rij met actie aangemaakt:

Echter als ik als gebruiker op e-mail versturen klik ben ik nog erg vrij om te kiezen wat ik ga doen.

Ik wil graag dat het sjabloon dan al geselecteerd is.

Dus in plaats van dit:

Wil ik dat er dit staat:

Zo hoeven mensen niet eerst op het sjabloon te klikken en op ‘toepassen’, wat in de praktijk foutgevoelig blijkt te zijn.

Dit is momenteel niet mogelijk. Ik hoor graag of meer mensen dit een goede ontwikkeling zouden vinden.

2 reacties

Reputatie 6
Hoi Silvia,

Heldere case en wat ons betreft een mooi idee voor doorontwikkeling. We zullen dit daarom ook gaan meenemen in onze interne gesprekken over de roadmap. Zodra we meer informatie hebben, zullen we je dit laten weten.
Reputatie 6
Badge +1
Dank je wel voor je reactie @Hiewwaiy Ik wacht de ontwikkelingen in de roadmap af.

Reageer