Vraag

Werkwijze bij aanpassen van samenhangende documenten

• 29 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 1
Badge
als beheerder van idocument krijg ik signalen dat auteurs vaak bij het bewerken van het document geen rekening houden dan mogelijk een tweede document ook aangepast dient te worden.
Wij gebruiken een kopje 'samenhangende documenten', maar ondanks dit kopje wordt er niet altijd aan gedacht.

Zijn er gebruikers die hier een handige oplossing voor hebben bedacht? of is er een oplossing in iprova die ik niet ken?

7 reacties

Reputatie 4
Badge
Bedoel je dan qua inhoud?

Wij proberen er op te letten dat er nergens dezelfde inhoud in twee verschillende procedures genoteerd wordt, en promoten steeds om met linken te werken.
Reputatie 1
Badge
het gaat bijvoorbeeld om folders die aangepast moeten worden wanneer er een protocol of instructie is gewijzigd.
Ook hier in het Erasmus MC is dit een issue. We gaan met de iProva search app (zakkaartjes app) werken en deze staan gelinkt aan protocollen. Jouw oplossing hadden we ook bedacht maar het blijft kwetsbaar.
Reputatie 4
We hebben een dergelijke ontwikkeling in de planning staan, maar we kunnen nog niet aangeven of en wanneer dit geïmplementeerd gaat worden. We hebben al wel een idee hoe we dit willen invullen. Zou ik contact met jullie mogen opnemen om het idee voor te leggen?
Reputatie 4
Badge
We hebben een dergelijke ontwikkeling in de planning staan, maar we kunnen nog niet aangeven of en wanneer dit geïmplementeerd gaat worden. We hebben al wel een idee hoe we dit willen invullen. Zou ik contact met jullie mogen opnemen om het idee voor te leggen?

Absoluut! Dit zou een enorme kwaliteitsverbetering zijn..
Zoals Ankie aangeeft is dit inderdaad ook een issue in het Erasmus MC. We zouden graag willen voorkomen dat protocollen worden aangepast zonder dat het bijbehorende zakkaartje aangepast wordt. Ik denk hier graag over mee.
Reputatie 1
Badge
Zeker

Reageer