NIEUW op de community

Log in om informatie over productontwikkelingen en community ideeën te lezen

  • 10 December 2020
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken
Log in om informatie over productontwikkelingen en community ideeën te lezen
Reputatie 7

Onze community is momenteel een open platform. Dit betekent dat de meeste content voor iedereen te lezen is en vindbaar is via Google.  Het open karakter van de community blijft erg belangrijk voor de verdere groei en ontwikkeling van onze community. We willen immers zoveel mogelijk klanten bereiken en helpen. We hebben echter toch besloten dat we alle informatie rondom productontwikkelingen besloten gaan maken.

Dit betekent dat je vanaf nu de content van het forum productontwikkelingen (denk aan de sprint reviews, updates over onze roadmap en de community ideeën) alleen kunt lezen als je een community account hebt en bent ingelogd. 
 

Waarom doen we dit?
We zijn van mening dat het logisch is dat jij als klant en communitylid toegang krijgt tot meer exclusieve informatie. Bovendien is alle informatie over nieuwe en toekomstige productontwikkelingen alleen relevant en bedoeld voor onze klanten. Een besloten forum geeft ons meer ruimte om nog transparanter te communiceren met jullie over alle ontwikkelingen rondom onze software. 
 

Wil jij in de toekomst op de hoogte blijven van alle productontwikkelingen?
Meld je dan aan voor de community en/ of log in met je account. 

 


2 reacties

Reputatie 7

@Susan Hendriks-Driessen , als het goed is ben je al ingelogd op de community (anders zou je niet kunnen reageren op  mijn topic). Je hebt nu dus ook toegang tot dit forum over productontwikkelingen. 

ik kan niet inloggen op infoland, dit is de eerste keer, hoe doe ik dat?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring