Event

Super user event 2020 🚀

  • 9 December 2020
  • 6 reacties
  • 246 Bekeken
Super user event 2020 🚀
Reputatie 7

We naderen het einde van het jaar. En traditiegetrouw organiseerden we ook dit jaar een super user event om onze meest actieve community leden te bedanken.

En actief waren ze! Wist je dat onze acht super user gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor 15% van alle activiteit op de community? Dat zijn welgeteld 423 topics en reacties! 

Tijd om hen te bedanken!
Afgelopen maandag was het dan zo ver.
Dit jaar helaas niet op een mooie locatie, maar via Teams.
Naast dat we ze op deze manier weer even mooi in het zonnetje konden zetten, hebben we ook uitgebreid met ze gesproken over de community, over onze productvisie en hoe we klantbetrokkenheid kunnen vergroten. Het was wederom een waardevolle middag, waar kennisdeling centraal stond. 
 

 @Silvia van Gils@Berber Werkman @JesseV @Jeske van Gassel @Arjo Kuiper @Emile Korver @Andre en@Andrei Hollevoet , nogmaals hartelijk bedankt voor jullie aanwezigheid, waardevolle input en bijdrage aan onze community! 

 


6 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Heel fijn dat ik aanwezig kon en mocht zijn. Het was een waardevolle middag met jullie allemaal.

 @Berber Werkman @JesseV @Jeske van Gassel @Arjo Kuiper @Emile Korver @Andre @Andrei Hollevoet @Hiewwaiy @Sammy @Maurice van Abeelen @Dennis Langenhuijsen 

Hopelijk volgend jaar weer ergens live, maar voor nu was digitaal een hele goede oplossingen.

Goede discussies, open vragen aan elkaar en mooie informatie over de toekomst. Prima middag!

Reputatie 5
Badge +8

Leuk om jullie standpunt van deze vergadering ook zo te zien!

Mooi om meer te horen over de plannen en ontwikkelingen van Infoland, en om van gedachte te wisselen met dit gezelschap.

Reputatie 5
Badge +6

Was zeker een geslaagde middag ondanks de beperking van niet ‘live’ bij elkaar zijn.

Leuk en nuttig dat ik erbij mocht aansluiten!

Reputatie 5
Badge +8

Dank voor de organisatie van deze leuke middag! Heel inspirerend en fijn om kennis op deze manier te mogen en kunnen delen. 

Reputatie 5
Badge +8

Wat een mooie club mensen: enthousiast, betrokken en gedreven! Ik krijg van jullie allemaal energie en het stimuleert om samen het product iProva naar een hoger level te tillen. Daarnaast zie ik de wil bij iedereen om anderen te helpen om het product iProva net zo goed te gebruiken als dat wij dat doen. Chapeau!

Het was een waardevolle middag (ondanks digitaal) en nogmaals geweldig dat ik hiervan deel uit mag maken. Op naar 2021!

Reputatie 4
Badge +7

Het was weer een geslaagde middag, die borrelde van de goede ideeën. Hopelijk tot volgend jaar en dan weer in levende lijve op een mooie locatie :grin:

 

gr André

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring