Beantwoord

Conversietabel voor overgang QMentum 3.1 naar Global normen

  • 11 February 2020
  • 6 reacties
  • 124 Bekeken

Badge +4

Heeft iemand een conversietabel waarmee ik makkelijk de bevindingen behorende bij de 3.1 normen kan koppelen aan de juiste Global normen?

Voor ons zijn alleen de normen van toepassing:

  • Governance
  • Leiderschap
  • Ambulante Zorg
  • Diagnostische beeldvorming
  • Oncologische zorg
  • Excellente zorg
  • Medicatiebeheer voor maatschappelijke instellingen
  • Infectiepreventie en -bestrijding voor maatschappelijke instellingen
icon

Antwoord op het topic Hiewwaiy 24 February 2020, 11:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hallo Janneke, gisteren is dit ter sprake gekomen in de regiegroep Qualicor QMentum. Naar het schijn is er geen conversietabel. We gaan dit navragen bij Qualicoren zullen het jou laten weten!

Beste Janneke,

 

Op de Qualicor-site heeft ooit een conversietabel gestaan. Het lijkt erop dat deze niet meer actief wordt gedeeld. We vermoeden dat deze niet meer wordt beheerd/bijgehouden.

 

In de toelichting bij het bestand staat ook de waarschuwing dat het niet 1 op 1 is, en dat er soms interpretatie komt kijken bij de omzetting.

 

Wij hebben binnen ons ziekenhuis de tabel wel gebruikt om ons eigen overzicht te maken (in Excel). Met vertikaal zoeken en wat aanpassingen lukt dat goed.

 

Met Qualicor willen we graag nagaan of er weer een conversie vanuit het Qualicorkomt, tot die tijd zou je dit bestand kunnen gebruiken; het geeft best een goede indicatie.

 

Het lukt me niet om het bestand als bijlage mee te sturen. Stuur even een mailtje naar m.vervoort@asz.nl dan stuur ik het je in reply.

 

vrgr Michiel Vervoort

Albert Schweitzer ziekenhuis

 

 

 

 

Hoi @VervoortM,

Met deze knop zou je een bijlage toe moeten kunnen voegen:

 

klopt, heb ik geprobeerd maar ik krijg een foutmelding en de bijlage wordt niet toegevoegd.

 

vrgr

Reputatie 7

@Janneke Jung , hierbij alsnog het bestand van @VervoortM

Badge +4

Volgens mij is dit precies wat ik zoek!

Bedankt!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring