Best Practice: Calamiteiten in iTask

  • 19 September 2018
  • 0 reacties
  • 389 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7
Sinds enkele jaren hebben wij in het Radboudumc een meldtype in iTask voor het proces van analyseren en rapporteren naar de IGJ betreffende calamiteiten in de patiëntenzorg. Uiteraard hebben wij een koppeling naar verbeteracties en projecten.
Bij een van de RTC's van iCumulus heb ik hier een presentatie over gegeven. Op verzoek deel ik deze ook hier met jullie.
Inmiddels zijn er wat kleine optimalisaties doorgevoerd, maar deze presentatie geeft nog steeds een goed beeld van het basisidee, de gekozen inrichting en de voordelen op gebied van proces en efficiëntie als mede de mogelijkheid om te sturen op basis van vastgelegde gegevens.

Indien je vragen hebt of advies op maat nodig hebt kun je contact met mij of een van mijn collega's van de expertgroep van de kwaliteitssuite opnemen, dit zijn @Mieke Joosten @Peter Derksen en @Anja van der Cruijsen

0 reacties

Geen reactie

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring