Vraag

Wie heeft er ervaring met 'Processen' (iProcess)?

  • 13 December 2018
  • 1 reactie
  • 357 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben me vanuit De Meent Groep aan het oriënteren op iProcess. Ik kom graag in contact met organisaties die hiermee werken. Ik ben benieuwd naar ervaringen, de toegevoegde waarde tov iDocument en het gebruikersgemak van een proceshandboek. Wie kan mij vanuit de praktijk iets meer vertellen over iProcess? Ik hoor graag van jullie:-)

Vriendelijke groet,
Janneke Panis
j.panis@demeentgroep.nl
06-35111870

1 reactie

Hallo Janneke,
in het UMCG maken we gebruik van iProcess, met name voor het in kaart brengen van zorgpaden en zorgtrajecten. iProcess wordt decentraal gebruikt, maar wel volgens afspraken die centraal zijn gemaakt voor het modelleren van processen met iProcess. Bij dat soort afspraken kan je denken aan woordgebruik, gebruik van shapes en lijnen. De processen worden door medewerkers van afdelingen gemaakt met ondersteuning vanuit een 'Steunpunt iProcess'. Daar zitten een paar medewerkers die soms met de tekenaars van processen gaan zitten om hen op weg te helpen of te ondersteunen. Dit werkt op zich heel goed en het zorgt ervoor dat processen overal hetzelfde worden beschreven.
Bij de medewerkers van het steunpunt kan men dus terecht voor advies, hulp en (technische) beoordeling. Er is een nauwe samenwerking hierin met de afdeling Kwaliteit. Wanneer je vragen hebt dan kan je gerust contact opnemen 06-52724238 of 050-36146265. Mvrgrt. Piet vd Veen, stafadviseur Kwaliteit UMCG

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring