Vraag

Inhoud sjabloon interactief document zichtbaar maken

  • 29 April 2020
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8

In iProva 5.14 is het nu mogelijk om sjablonen te maken voor interactieve documenten. Echter kun je de inhoud van een sjabloon alleen maar zien als je binnen het sjabloon klikt op ‘inhoud van het sjabloon wijzigen'. Dit is niet handig.

Graag zouden wij, net als bij andere sjablonen, zien dat je de inhoud van een sjabloon ziet als je op een sjabloon klikt.

Inhoud die je ziet bij een sjabloon van een gestructureerd document: 

 

Sjablonen van een interactief document aangemaakt:

De inhoud van het sjabloon interactieve document is niet zichtbaar. Zou mooi zijn als de inhoud van het interactieve document wordt weergegeven hieronder. Als je de inhoud van het sjabloon wilt wijzigen, dat je dan op 'inhoud van het sjabloon wijzigen’ klikt. En niet dat je op 'wijzigen' moet klikken om überhaupt de inhoud te kunnen zien. 

 


1 reactie

Reputatie 5

@Berber Werkman, om het sjabloon te bekijken moet je het inderdaad bewerken en vervolgens op voorbeeld klikken om te zien hoe het er aan de voorkant uit ziet. Nu moet je er 3 keer voor klikken, terwijl anders 1 klik voldoende was geweest. Er zijn technische redenen waarom het nu zo werkt.

 

Alhoewel ik vind dat het eenvoudiger zou kunnen werken, vraag ik me wel af of het de moeite waard om hier tijd aan te besteden.

 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring