Training

Gebruik van mediaknooppunten voor media in documenten

  • 7 October 2019
  • 5 reacties
  • 759 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2412 reacties

In documentbeheer kun je gebruik maken van mediaknooppunten om je media (afbeeldingen, video's, geluidsfragmenten en stroomdiagrammen) in op te slaan. In deze training wordt uitgelegd hoe je mediaknooppunten kunt maken en welke mappen met documenten gebruik kunnen maken van media in deze knooppunten.


5 reacties

Reputatie 3
Badge +6

Klopt het dat de mappenstructuur van de media niet per definitie gelijk is aan de mappenstructuur van de documenten?

Hoe zorg ik ervoor dat ze gelijk zijn en blijven?

Kan het niet terug vinden in de instructie.

Met groet,
Anja

Hoi Anja,

Je zou dan van elke map ook een mediaknooppunt moeten maken. Maar is dat handig? Gebruik je bijvoorbeeld dezelfde media in documenten in verschillende mappen?

Misschien hebben andere gebruikers nog tips met betrekking tot beheer van media?

Badge +1

Hallo Inge, deze training doet het niet in de webshare bij ons. In documentbeheer zie ik wel inhoud, maar in het portaal staat: Geen inhoud om weer te geven. 

Andere webshare trainingen doen het wel. Weet jij wat dit kan zijn en hoe het is op te lossen?

Hallo Inge, deze training doet het niet in de webshare bij ons. In documentbeheer zie ik wel inhoud, maar in het portaal staat: Geen inhoud om weer te geven. 

Andere webshare trainingen doen het wel. Weet jij wat dit kan zijn en hoe het is op te lossen?

 

Hoi Elsbeth,

Ik zet je vraag door naar onze servicedesk, zij zullen het dan verder onderzoeken.

Beste @Elsbeth van Dorp 


Het probleem werd veroorzaakt doordat één media-item meerdere keren gebruikt werd in het interactieve document.
We hebben dit in jullie omgeving aangepast door het media-item in het mediabeheer te kopiëren en deze kopieën te gebruiken.

Hiervoor hebben we bug 67533 geregistreerd.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring