Training

Hoe kun je als documentbeheerder handig gebruik maken van de lijst met documenten?

  • 4 March 2019
  • 5 reacties
  • 1169 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2411 reacties

In het beheer van Documenten wordt een lijst met documenten getoond per documentmap of een lijst met documenten met zoekresultaten.

Hoe je handig gebruik kunt maken van deze lijst, laten we je in deze training zien.


5 reacties

Prima instructie, geeft duidelijk beeld van de mogelijkheden. Is het een idee om ook even aandacht te besteden aan het feit dat je het niet per map apart hoeft in te stellen maar voor alle mappen tegelijk. Ik ervaar bij het geven van trainingen dat dit wel even aandacht nodig heeft
@e.rovekamp Bedankt voor je suggestie, ik heb het toegevoegd aan de nieuwe versie van de training!
Reputatie 1
Badge +6

Hoi,

 

Wij hebben vorige week de update naar Zenya 6.1.0 gekregen. Voorheen konden we de breedte van het linker paneel (mappen of zoeken) aanpassen zodat we (zeker bij sub)mappen de hele naam konden zien. Maar dit lijkt sinds de laatste update niet meer mogelijk. 

Klopt dit? Of is dit een bug? Want het is wel lastig dat we (delen van) de naam van de mappen niet meer kunnen lezen.

 

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Annette

Reputatie 1
Badge +6

Hoi @Inge Kuijpers ,

 

Heb jij een update over bovenstaande opmerking? Of moet ik hier een support melding voor maken? Want we zouden dit graag zo snel mogelijk zien opgelost zien.

 

Alvast bedankt,

Groetjes Annette

Hoi @AnnetteG,

Onze servicedesk gaat dit voor je uitzoeken.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring