Stappenplan

Stappenplan Zenya DOC – Hoe richt je dit in?

  • 20 December 2021
  • 0 reacties
  • 11859 Bekeken
Stappenplan Zenya DOC – Hoe richt je dit in?
Reputatie 7

Informatie verandert snel en van professionals wordt verwacht dat ze efficiënt en zo foutloos mogelijk werken. Met Zenya DOC, ons documentmanagementsysteem, is het gemakkelijk om informatie overal en in diverse vormen te beheren. Bovendien stelt het je in staat om jouw professionals altijd te voorzien van de juiste en relevante informatie die zij nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. 

In dit stappenplan lees je welke stappen je kunt doorlopen om tot de meest optimale en logische inrichting voor het beheren en raadplegen van documenten en processen te komen, zodat je maximaal gebruikmaakt van de mogelijkheden van Zenya DOC. 
 

Algemeen

Applicatiebeheer

In het applicatiebeheer vind je diverse onderdelen waarmee je Zenya DOC kunt inrichten. 
 


1.Gebruikers


2.Systeeminstellingen


3.Documenten

3.1 Documenttypen

3.2 Processen

Een speciaal documenttype is ‘’Proces’’. Je kunt dit gebruiken voor het tekenen van processen.

3.3 Velden

3.4 Beoordelingsjablonen - Bepaal de workflow voor de beoordeling 
 

3.5 Afdruksjablonen - Bepaal hoe je een document wilt afdrukken 
 

3.6 Stijlen – Opmaak voor documenten standaardiseren

 

3.7 Snelcodes - Snel documenten vinden en delen


4. Bulkexport

5. Webshare

6. Koppeling met het portaal 

 

Documentbeheer

Hieronder vind je meer informatie over het beheer van documenten en processen. 

1.Mappen


2.Documenten en processen beheren

2.1 Lijst van documenten

2.2 Documenten toevoegen
 

2.3 Documenten importeren

2.4 Documenten schrijven en bewerken

2.5 Document wijzigen naar een ander type

2.6 Schrijver uitnodigen
 

2.7 Documenteigenschappen

2.8 Documenten beoordelen en publiceren

2.9 Opmerkingen bij een document behandelen
 

2.10 Document controleren
 

2.11 Concept versie – nieuwe versie aanmaken 
 

2.12 Deel je document extern
 

3.Rapportages over Documenten


3.1 Hoe maak je een rapport?

3.2 Typen rapporten

3.3. Inzicht in wie documentbeheerder is  


4.Zenya Search app

4.1 Laat medewerkers documenten lezen op een tablet of mobiel apparaat

 

4.2 De Search app gebruiken
 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring