Om documenten en processen makkelijk te identificeren, te groeperen of te filteren is het mogelijk deze te voorzien van eigen kenmerken op basis van velden. Denk daarbij aan velden als "Doelgroep" en "Thema".
Volg deze training als je wil weten hoe je velden aanmaakt en klaarzet voor degenen die ze gebruiken in het documentbeheer,
Velden toevoegen aan documenten en processen
Ik heb het veld Doelgroep toegevoegd, maar ik zie het niet terug in alle mappen. Wat doe ik niet goed?
Hallo
Na het toevoegen van een veld dien je het ook nog optioneel of verplicht in te stellen bij de eigenschappen van de map.
Daarna is het pas mogelijk om bij een document het betreffende veld te vullen.
De film in de training werkt nog niet. Kan ik om een andere manier de informatie ontvangen ?
Hoi
We gaan de video vervangen door tekst en afbeeldingen, helaas is dit nog niet klaar maar we zijn er mee bezig!
In het kort werkt het als volgt:
- In Applicatiebeheer > Documenten > Velden kun je eigen velden maken
- Bij Documenten kun je een map selecteren
- Vervolgens kun je de eigenschappen van de map openen via de knoppenbalk
- Op tabblad ‘Velden’ kun je aangeven welke velden in in de map wilt gebruiken en of deze verplicht zijn of niet
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.