Training

Velden toevoegen aan documenten en processen

  • 23 August 2018
  • 6 reacties
  • 2476 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Om documenten en processen makkelijk te identificeren, te groeperen of te filteren is het mogelijk deze te voorzien van eigen kenmerken op basis van velden. Denk daarbij aan velden als "Doelgroep" en "Thema".

Volg deze training als je wil weten hoe je velden aanmaakt en klaarzet voor degenen die ze gebruiken in het documentbeheer, 


6 reacties

Badge +1

Ik heb het veld Doelgroep toegevoegd, maar ik zie het niet terug in alle mappen. Wat doe ik niet goed?

Hallo @Pauline Kuipers,

Na het toevoegen van een veld dien je het ook nog optioneel of verplicht in te stellen bij de eigenschappen van de map.

Daarna is het pas mogelijk om bij een document het betreffende veld te vullen.

 

 

Badge +1

Dank @Cindy Segers!

De film in de training werkt nog niet. Kan ik om een andere manier de informatie ontvangen ? 

De training is weer compleet, de video is vervangen door tekst en afbeeldingen.

Reputatie 1
Badge +6

De film in de training werkt nog niet. Kan ik om een andere manier de informatie ontvangen ? 

Hoi @RKZ,

We gaan de video vervangen door tekst en afbeeldingen, helaas is dit nog niet klaar maar we zijn er mee bezig!

In het kort werkt het als volgt:

  • In Applicatiebeheer > Documenten > Velden kun je eigen velden maken
  • Bij Documenten kun je een map selecteren
  • Vervolgens kun je de eigenschappen van de map openen via de knoppenbalk
  • Op tabblad ‘Velden’ kun je aangeven welke velden in in de map wilt gebruiken en of deze verplicht zijn of niet

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring