Wanneer iProva wegens omstandigheden niet bereikbaar is, kun je toch documenten uit iProva aanbieden via een 'offline website'.
We leggen je uit hoe je zo'n offline website kunt maken.
- Ga naar Applicatiebeheer > Documenten > Bulkexport en kies voor 'Toevoegen'.
- Kies in stap 1 voor exporttype 'Website'.
- Geef in stap 2 een naam op voor de export.
- Kies in stap 3 de gebruiker die wordt gebruikt om de export uit te voeren. Alleen documenten waarvoor deze gebruiker leesrechten heeft, worden meegenomen in de export. De offline website zelf kent geen leesrechten, gebruikers die deze offline website kunnen openen, kunnen alle documenten lezen.
- In stap 4 kun je kiezen welke documenten je wilt exporteren, je kunt daar een selectie maken van mappen.
- In stap 5 kun je nog een aantal opties instellen, bijvoorbeeld om MS Word, -Excel en -Powerpoint documenten als PDF te exporteren.
- In stap 6 geef je aan wanneer je de export wilt uitvoeren, dit kan ook met een frequentie (bijvoorbeeld dagelijks).
- In stap 7 zie je een samenvatting van de gekozen opties en instellingen, je kunt nu op 'Voltooien' klikken om de export op te slaan.
Als de export is uitgevoerd, is een ZIP-bestand beschikbaar. Dit ZIP-bestand moet je uitpakken, er is dan een map aangemaakt met in de inhoud een bestand 'index.html'. Hiermee wordt een browser geopend met daarin de offline website.