Vraag

Afbeelding in document: kan de afbeelding automatisch groter worden na aanklikken/mouse over?

  • 18 May 2021
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4

Vanuit de organisatie komt de vraag of het in Zenya mogelijk is om afbeeldingen in documenten groter te laten worden wanneer men er met de muis over beweegt of er op klikt. Dit naar voorbeeld van vele webshops. Weet iemand of dat mogelijk is?

 


3 reacties

Reputatie 5

Hallo @Karen van Vliet,

Dit is mogelijk binnen interactieve documenten door op een afbeelding te klikken.

Hallo, 

 

Ik ben ook op zoek in de interactieve documenten naar een functie om een deel van een afbeelding groter te maken bij aanklikken/mouse over. Ik wil dan dat de afbeelding oppopt in hetzelfde document. Is hier een mogelijkheid voor?

 

Bij een hotspot lukt het me enkel om tekst of een hyperlink toe te voegen, niet een afbeelding. 

Reputatie 2
Badge +3

Hallo @Xilema,

Wanneer je op een afbeelding klikt zal deze ook uitvergroot worden. Je kan hierin vervolgens scrollen om op deze afbeelding in te zoomen mits deze afbeelding groot genoeg is, het deels inzoomen van een afbeelding is niet mogelijk.

Het is niet mogelijk om een afbeelding toe te voegen bij een hotspot. Je zou hiervoor een nieuw idee kunnen toevoegen op de community.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring