Vraag

Decentraal documentbeheer - wie heeft hier ervaring mee?

  • 3 February 2020
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

Voor een onderzoek naar de beste inrichtingsvorm voor documentbeheer binnen Certe, ben ik op zoek naar een organisatie waar volledig decentraal documentbeheer is ingericht. Ik zou graag eens mee kijken naar de inrichting en de ervaringen in de praktijk horen. Iemand een idee waar ik aan zou kunnen kloppen (bij voorkeur in Noord Nederland)?


4 reacties

Reputatie 7

Hoi  @Bettine ,

Welkom op de community en bedankt voor je topic.  
We zien dat er nog geen reacties zijn gekomen; wij zullen daarom intern even navraag doen om te zien of we je verder kunnen helpen.  

Reputatie 2
Badge +3

@Bettine hoi Bettine, wij zijn bezig met de inrichting van decentraal documentbeheer, en hebben dit inmiddels binnen 1 divisie getest en geïmplementeerd. Bij vragen hoor ik het graag (de Zorgboog zit helaas niet in Noord Nederland, maar in regio Helmond). Telefonisch of per mail kan natuurlijk altijd. 

@Hiewwaiy: Daar zou je me erg mee helpen, alvast bedankt!

@Bettine hoi Bettine, wij zijn bezig met de inrichting van decentraal documentbeheer, en hebben dit inmiddels binnen 1 divisie getest en geïmplementeerd. Bij vragen hoor ik het graag (de Zorgboog zit helaas niet in Noord Nederland, maar in regio Helmond). Telefonisch of per mail kan natuurlijk altijd. 

@Thijs: Bedankt voor je aanbod! Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Ik wacht nog tot volgende week vrijdag de reacties af, daarna neem ik graag contact met je op.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring