Vraag

Distribueren van Vrij Web Document

  • 4 December 2020
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

Ik maak veel gebruik van het type Vrij Web Document  voor mijn eigen technische documentatie. Soms moet ik documentatie verspreiden naar collega's binnen de groep die geen iProva hebben.

Nu kan ik normale Office documenten prima verspreiden via Downloaden of Save_a_copy.  Maar hoe kan ik dat het beste doen met een Vrij Web Document?   Hier missen de opties.


4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als je kiest voor afdrukken vanuit de voorbeeldweergave, dan kan je het document afdrukken als pdf. Misschien is dit een bruikbare optie?

Reputatie 5

Je kunt een document via de cloud delen.

 

 

Reputatie 1
Badge +5

Als je kiest voor afdrukken vanuit de voorbeeldweergave, dan kan je het document afdrukken als pdf. Misschien is dit een bruikbare optie?

 

Ja dit kan idd.maar je hebt volgens mij dan wel te maken met een minimaal sjabloon en in mijn .pdf printer verllies ik behoorlijk wat kwaliteit van de plaatjes

Reputatie 1
Badge +5

Je kunt een document via de cloud delen.

 

 

 

Ja zoiets zocht ik alleen heb ik deze optie niet.   Heeft dat te maken met het feit dat wij on-premise werken ? 

Ik zie overigens hier ook  Opslaan in Word,  en dit levert een document zonder kwaliteitsverlies van de plaatjes,   dit lijkt mij ook prima.   Bedankt!  

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring