Vraag

Gebruik van twee iProva's in één organisatie: hoe richt je dat in?

  • 25 April 2019
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Reputatie 1
Badge +6
Sinds 1 januari 2017 zijn het Slingeland Ziekenhuis en Streekziekenhuis Koningin Beatrix bestuurlijk gefuseerd. Beide organisaties maken gebruik van iProva. De KCHL van beide locaties gaat intensiever samenwerken en willen documenten opstellen die voor beide locaties van toepassing zijn. Echter, deze overstijgende documenten bevatten ook linken naar locatiespecifieke documenten. Webshare biedt hiervoor onvoldoende mogelijkheden. Omdat de stap naar één systeem nu nog te vroeg is, zoeken we een tussenoplossing.
Mijn vraag is, hoe kunnen we ervoor zorgen dat medewerkers van de ene locatie snel bij de documenten van de andere locatie kunnen, zodanig dat ze niet apart hoeven in te loggen. Jullie ideeën hierover hoor ik graag.
Tot slot een idee dat ik zelf heb: is het mogelijk om een portaal van SZ te exporteren naar SKB en omgekeerd?

2 reacties

Beste @Margreet de Pree wij hebben hier een oplossing voor. Ik weet niet of deze oplossing ook voor jullie van toepassing zijn maar het is denk ik de moeite waard om er samen eens naar te kijken. Wij zijn een fusie met 3 ziekenhuis en een groot aantal care organisaties. Wij zijn hier ruim 3 jaar geleden mee begonnen en ondanks dat we nu binnenkort overgaan naar een update (andere zaken gingen voor) hebben we met webshare pro behoorlijk wat kunnen bereiken.
Reputatie 1
Badge +6
Beste Jan,

Ik ben heel benieuwd wat jullie met webshare pro hebben kunnen bereiken. Ik neem via de mail contact met je op. Dank alvast voor je reactie.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring