Beantwoord

Hoe verwijder ik meerdere berichten tegelijk?

• 4 juni 2021
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Badge

Ik vind het prettig om e-mails te ontvangen als bepaalde acties zijn uitgevoerd. Dat heb ik zo ingesteld onder abonnementen. Ik krijg dan ook een bericht. Je kan voor zover ik kan zien niet aangeven dat je wel een e-mail maar geen bericht wil ontvangen. Ik wil meerdere berichten tegelijk kunnen verwijderen omdat ik die vaak al a.d.h.v. de e-mail heb afgehandeld. Hoe doe ik dat?

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 7 juni 2021, 15:44

Hoi @Monique-8,

Er is geen mogelijkheid om meerdere berichten tegelijk te verwijderen.

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi @Monique-8,

Badge

Hoi @Monique-8,

Hoi @Inge Kuijpers,

Dat is wel erg jammer. Ik had me verheugd op Zenya met de verbeteringen in notificaties. Fijn dat taken en berichten apart staan. Ik krijg echter veel te veel berichten waar ik ook e-mails van krijg. Je kan niet meer kiezen voor een notificatie of een e-mail zoals in iProva. Dus nu krijg in niks of alles en kan niks in bulk weggooien. Het werken met berichten is nu onmogelijk geworden.  Dit had een andere gebruiker ook al aangegeven. Dus al met al geen vooruitgang helaas.

Graag de mogelijkheid om meerdere berichten tegelijk te verwijderen toevoegen aan Zenya.

Reputatie 4
Badge +7

Hoi @Monique-8

In dit topic zijn ook ideeën geuit over de berichten die getoond worden:

In de Zenya 6.1.0. release hopen we de eerste vorderingen hiervan al met jullie te kunnen delen. 

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring