Vraag

Koppeling Visio voor processen

  • 22 November 2021
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

Badge

om een proces aan te passen of een nieuwe te maken (of eentje invoegen) is Visio nodig. Het systeem vraagt ook om het eerst in Viso te openen via “bewerken". Als ik dat doe komt de volgende melding: 

Het document kan niet bewerkt worden.
Controleer de client configuratie. U kunt de client configuratie controleren door de client checker te downloaden.
NB: U kunt alleen office documenten bewerken op Windows computers.

 De link client checker doet het ook niet als ik dat zou willen.

 

Welke actie moet ondernomen worden om processen aan te passen of nieuwe te uploaden?

Groet,

Jeroen 


3 reacties

Hoi Jeroen,

Kun je nagaan of de Zenya/iProva client is geïnstalleerd? Mogelijk kan jullie ICT-afdeling hierbij assisteren.

Zie ook:
 

 

Mocht het niet lukken, dan kun je contact opnemen met onze servicedesk via één van jullie servicedesk contactpersonen.

 

Reputatie 5
Badge +6

@jimmerzeel 

Beste Jeroen, normaal gezien is - voor zo ver mijn kennis rijkt - jou werkwijze de correcte maar ligt het probleem bij de ZenyaProtocolHandler.

Ik vermoed dat de Zenya “Word, Excel en Visio” Client bij u nog niet geïnstalleerd is??

Krijg je ook niet onderstaand venster?  Wanneer je hier op “Openen” klikt dan kan je het Visio document bewerken en verschijnt het tabblad “Zenya” ook in het Lint van Visio zodat je het via deze knoppen het Visio-document kan opslaan en automatisch de aanpassingen in iProcess/Zenya worden opgeslagen. 

Indien je de checkbox aanvinkt krijg je deze melding in de toekomst niet meer en wordt je automatisch doorgelinkt naar Visio.
In Visio lint zal tabblad “Zenya” verschijnen
Tabblad Zenya

 

Op de support pagina van Infoland kan je over de Zenya “Word, Excel en Visio” Client meer info vinden en waar en hoe je deze kan downloaden.

Hopelijk kan je hiermee al wat verder?

 

@jimmerzeel heb je het probleem met Visio kunnen oplossen?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring