Vraag

Overzicht van documenten waar een specifieke gebruikersgroep leesbevestigingen voor moet afgeven

  • 29 March 2019
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

Badge
Graag zou ik willen weten of ik van een specifieke gebruikersgroep kan zien in een overzicht bij welke documenten deze groep staat ingesteld om een leesbevestiging af te geven. Het lukt mij alleen dit op persoonsniveau uit te draaien in een rapport, maar ik zou het graag op groepsniveau zien. Is dit mogelijk?

4 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Volgens mij kun je wel de groepen selecteren via een filter op het rapport, maar in het uiteindelijk rapport worden de afzonderlijke namen uit de groep in het rapport weergegeven.


Reputatie 5
@Emile Korver Het enige dat dit filter doet is helpen met de selectie over welke gebruikers het rapport gaat. Het kijkt dus niet of de gebruikersgroep voor leesbevestiging staat ingesteld. Je kunt hooguit terugredeneren dat er een grote kans is dat de groep op het document staat ingesteld, als alle gebruikers van de groep voor dat document een leesbevestigingstaak hebben ontvangen.
Je zou eigenlijk de kolom leesbevestiging in een rapport van type lijst van documenten willen opnemen en daar een filter op instellen, maar die kolom lijkt niet beschikbaar in dat type rapport.
Badge
Bedankt voor jullie reacties @Emile Korver , @Job Kramer en @saskiavandeven . Ik krijg inderdaad van de gebruikers die in die groep staan een overzicht dan. Maar het zou zo handig zijn als je ziet welke documenten voor een specifieke groep ingesteld staan om te lezen. Nu moet je dat op persoonsniveau gaan bekijken. Ik wil het graag op groepsniveau kunnen zien. Die mogelijkheid lijkt er niet te zijn helaas.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring