Vraag

Rapport genereren met totaaloverzicht van zoekterm in titel en inhoud document

  • 20 March 2019
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

Is het mogelijk om een rapport te genereren van de zoekresultaten van een bepaalde zoekterm. Ik wil bijvoorbeeld in alle documenten van onze afdeling zoeken naar de termen: archivering/gearchiveerd/archiveren etc, zodat ik in de documenten waar deze termen in voor komen een link kan aanbrengen naar een nieuw document over archivering. Graag wil ik in Excel een lijst bijhouden welke documenten zijn aangepast en hiermee het overzicht te behouden. Is dit mogelijk?

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste Henrique
Ik weet niet of dit is wat u zoekt maar wanneer je een rapport opstelt met als ingestelde filter
"Document of Titel" bevat de termen "archivering/gearchiveerd/archiveren" dan krijg je een rapport met alle documenten die aan deze filter voldoen.
Je kan dit rapport downloaden in Excel.

Reputatie 5
Badge +6
Beste Henrique
In aansluiting nog graag even meegeven dat je wel best met de geavanceerde modus werkt bij vaste filterregels dit was niet duidelijk vanuit mij vorige printscreen waar ik enkel het principe wou weergeven. Afhankelijk van het resultaat dat je wenst zelf instellen voor en/of en ( )...



Badge +2
als ik bovenstaande probeer krijg ik de volgende foutmelding
Oeps! Het lijkt er op dat er iets fout is gegaan.Neem contact op met je applicatiebeheerder.Je foutcode is 99054. Printen Toon meer informatie #EXTRAINFO#
at Infoland.Suite.Web.Reporting.ReportGenerationHandler.GenerateEntityListReport(HttpContext objContext, GenerationFileInfo objFileInfo, String strFullFilePathWithoutExtension, Int32 intTemporaryReportID, NameValueCollection objOptions, ReportType objReportType, ReportTypeInfo objReportTypeInfo) at Infoland.Suite.Web.Reporting.ReportGenerationHandler.GenerateReport(HttpContext objContext) at Infoland.Suite.Web.Reporting.ReportGenerationHandler.ProcessRequest(HttpContext objContext)

met vriendelijke groet,

Arleen Oomes
Hallo @Arleen Oomes,

Daar lijkt iets niet goed te gaan. Onze servicedesk pakt dit verder op!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring