Skip to main content
Beantwoord

Rapportage filters "beoordelaars en beoordeeld door"

• August 2, 2024
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

s-sarfraz
Forum|alt.badge.img+4

Ik ben bezig met het genereren van een rapport om een overzicht te krijgen van een desbetreffende medewerker als beoordelaar/verificator van documenten. Nu valt het mij op dat tijdens het kiezen van de juiste filter of kolom, er gekozen kan worden uit “beoordelaars” en “beoordeeld door”. En deze twee verschillen leveren ook een paar andere resultaten op. Waar ligt het verschil tussen deze twee? En welke optie dien ik te gebruiken als ik een overzicht wil van de daadwerkelijke verificator?

Antwoord op het topic Khar-Cheong

Wil je van gepubliceerde documenten dit weten? Dan zou je een extra filter (status = gepubliceerd) moeten meenemen want dan is beoordeeld door altijd gevuld. Tenzij het geforceerd gepubliceerd is?

Beoordelaars: is een verzameling van personen die de beoordeling en autorisatie doen (kopje beoordeling bij een document).
Beoordeeld door:  als je meerdere beoordelaars heb dan kan je zien wie er beoordeelt/geautoriseerd heeft. Ik gebruik dit om te kijken waar een document in de beoordelingsronde zit en door wie het nog beoordeelt moet worden.

1 reactie

Khar-Cheong
Forum|alt.badge.img+6
  • Orakel
  • Antwoord
  • August 2, 2024

Wil je van gepubliceerde documenten dit weten? Dan zou je een extra filter (status = gepubliceerd) moeten meenemen want dan is beoordeeld door altijd gevuld. Tenzij het geforceerd gepubliceerd is?

Beoordelaars: is een verzameling van personen die de beoordeling en autorisatie doen (kopje beoordeling bij een document).
Beoordeeld door:  als je meerdere beoordelaars heb dan kan je zien wie er beoordeelt/geautoriseerd heeft. Ik gebruik dit om te kijken waar een document in de beoordelingsronde zit en door wie het nog beoordeelt moet worden.