Vraag

Rapportage m.b.t. aantal openstaande / ingevulde vragenlijsten (over selectie vragenlijsten / vragenlijstonderzoeken)

• 20 June 2019
  • 0 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6
Ik vind het nu erg lastig om goed te rapporteren over de stand van zaken m.b.t. de uitgevoerde vragenlijst(onderzoek)en.
Ik ben op zoek naar een eenvoudig te reproduceren overzicht over
  1. het aantal openstaande vragenlijsten (per persoon),
  2. het aantal ingestuurde vragenlijsten (per organisatie-eenheid) en dan niet per vragenlijst want dat kan al.
  3. en dan zou ik graag bij beide overzichten zelf willen bepalen over welke vragenlijsten het gaat (dus niet per vragenlijst).
Ik moet nu telkens een vragenlijstonderzoek openen om te zien wie de lijst nog niet hebben ingestuurd, dit kost erg veel tijd. In het kader van de zelfevaluatie van het NIAZ hebben we een aantal vragenlijsten gemaakt. Elk van deze vragenlijsten bevat een aantal vragenlijstonderzoeken.
Ik zou graag 1 overzicht (rapport) willen maken waarin ik kan zien voor ALLE NIAZ-gerelateerde vragenlijsten, wie de vragenlijst (op tijd) hebben ingevuld en met name wie dat nog niet gedaan hebben. Het moet dan ook nog duidelijk zijn welke vragenlijst en welk onderzoek het betreft.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Dat zou heel erg fijn zijn.

Groetjes
Annemari

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring