Vraag

Registreren van vergaderingen met iProva

  • 27 February 2019
  • 6 reacties
  • 196 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Ervaren Avonturier
  • 13 reacties
Halo, wij blijven binnen het UZ Brussel aanlopen tegen slecht beheer van vergaderingen. De iProva suite heeft niet echt een module voor vergaderingen bij mijn weten. Het gevolg is dat vergaderingen door verschillende groepen op verschillende manieren worden beheerd of in iDocument, of in iTask maar beide modules zijn hier niet echt voor gemaakt. Ik ben eerder op zoek naar iets zoals OneNote maar dan geintegreerd binnen de iProva suite zodat alle documenten correct worden beheerd.

Hoe doen jullie dit want het registreren van vergaderingen is een belangrijk onderdeel binnen een kwaliteitsmanagementsysteem?

alvast bedankt.

Johan

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Dat begrijp ik zeker Koen. Indien andere mensen andere oplossingen hebben in de huidige modules hoor ik het graag.
Reputatie 6
Kun je uitleggen wat je precies zoekt? Wil je vergaderingen kunnen plannen, of notulen kunnen maken & distribueren? Of echt taken kunnen toewijzen?
Reputatie 5
Badge +8
binnen az West is er ook een vraag voor een centraal systeem waar er een overzicht van beschikbaarheid van vergaderruimtes is , evenals het kunnen reserveren van een zaal, vergadering-specifieke document-sharing enz.
Reputatie 6
Ik denk persoonlijk dat dat toch niet echt onder kwaliteitsmanagement valt - tenzij je de scope heeeel erg ruim trekt.

Wij hebben dat hier geregeld met Outlook, en dat werkt prima (al is ons pand natuurlijk een stuk kleiner dan dat van jullie).
Reputatie 2
Badge +1
verslagen van vergaderingen maken juist zeer sterk deel uit van een kwaliteitsmanagementsysteem. Hier worden alle managementbeslissingen genotuleerd. Het zou dan ook leuk zijn dat deze documenten eenvoudig kunnen worden geshared in functie van de deelnemers aan vergaderingen en net daar is de rechtenstructuur van idocument te beperkt voor. Van hieruit zouden dan weer iTask meldingstypes zoals incidenten of verbetermaatregelen kunnen worden opgestart, ook dit kan niet van uit iDocument
Reputatie 6
verslagen van vergaderingen maken juist zeer sterk deel uit van een kwaliteitsmanagementsysteem. Hier worden alle managementbeslissingen genotuleerd. Het zou dan ook leuk zijn dat deze documenten eenvoudig kunnen worden geshared in functie van de deelnemers aan vergaderingen en net daar is de rechtenstructuur van idocument te beperkt voor. Van hieruit zouden dan weer iTask meldingstypes zoals incidenten of verbetermaatregelen kunnen worden opgestart, ook dit kan niet van uit iDocument

Ik reageerde met mijn 'is niet onderdeel van kwaliteitsmanagement' meer op de suggestie om een centrale plek voor (de beschikbaarheid van) vergaderruimten te maken.

Over het notuleren & het afhandelen van de actiepunten: daar is wel wat van te zeggen. Wel zou dit voor ons een forse investering vragen, waardoor we hier eerst eens intern over na moeten denken.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring