Weet iemand wanneer je een status bij een opmerking op geaccepteerd zou willen zetten?
Welke meldingen worden er dan gemaakt?
Antwoord op het topic Cindy Segers
Bekijk origineelWeet iemand wanneer je een status bij een opmerking op geaccepteerd zou willen zetten?
Welke meldingen worden er dan gemaakt?
Antwoord op het topic Cindy Segers
Bekijk origineelVeel dank Cindy. Als suggestie zou ik willen aandragen om het label ‘aantal onbehandelde opmerkingen’ te wijzigen naar 'aantal niet afgesloten opmerkingen’ of een vergelijkbare tekst. Dat zou het label in mijn ogen meer kloppend maken en minder verwarring geven.
Met “Aantal onbehandelde opmerkingen” wordt het aantal niet afgesloten opmerkingen bedoeld.
Zoals
Als je de tabel ‘aandacht vereist’ volgt, dan krijgen alleen de documenten die nog ‘nieuwe’ opmerkingen hebben een geel labeltje. De documenten waar je geantwoord hebt op de opmerkingen, krijgen geen geel labeltje meer. Dit is wel helpend, maar het zou nog wel duidelijker kunnen. Alvast bedankt voor het meedenken.
Binnen onze organisatie zouden we het fijn vinden als de opmerkingen die je ‘accepteert’ niet meer bij ‘onbehandelde opmerking’ wordt meegeteld.
In de print screen (van onze TDC afdeling) is te zien dat deze nog wel meetelt ook al is deze opmerking al geaccepteerd en wordt meegenomen in een nieuwe versie t.z.t.
We vinden het fijn dat ‘geaccepteerd’ wel de doorgang naar een nieuwe versie publiceren tegenhoudt, maar willen deze liever niet zien bij ‘onbehandeld. 'Zodat je hier niet steeds weer gaat kijken terwijl je er nu niets mee hoeft te doen. (of wellicht een 2e kolom met ‘geaccepteerde opmerkingen' maken?)
Zijn hier ideeën over binnen Infoland?
Groeten Judith
Hallo
Als je als documentbeheerder de opmerking gelezen hebt en er akkoord mee gaat, maar ze nog niet verwerkt, dan zet je de status van de opmerking op “geaccepteerd”.
Daarna zou je een schrijver kunnen uitnodigen die de opmerking dan verwerkt in het document.
Als een opmerking geaccepteerd wordt krijgt de gebruiker die de opmerking geplaatst heeft daar een notificatie bericht van.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.