Beantwoord

Termen zoeken binnen beheermap

  • 30 August 2022
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Badge +1

Vanuit ons ziekenhuis zijn we ons aan het voorbereiden op een verhuizing naar een nieuw gebouw. 

Vanzelfsprekend is het stuk documentbeheer daar ook een belangrijk onderdeel van. Ik ben aan het inventariseren welke acties we kunnen uitzetten om documentbeheerder alvast voor te bereiden op de verhuizing. 

 

Nu vroeg ik me het volgende af: 

  • is er een mogelijkheid om binnen het applicatiebeheer ‘breed’ te zoeken. Stel ik wil inzicht in waar een bepaald telefoonnummer wordt genoemd, dat ik dan zoek op ‘06-123’ en dan direct alle gepubliceerde documenten in beeld krijg waar deze term gebruikt wordt (ik ken de functie zoeken & vervangen, maar ik wil niet nu al een telefoonnummer in productie vervangen die pas over een paar maanden daadwerkelijk gaat veranderen. Ik wil wél weten waar ik deze wijziging alvast in concept kan doorvoeren)
  • Is er een mogelijkheid om het tijdstip van de publicatie (eind)datum aan te passen. Stel de IC verhuist 1-1-2023 om 8u 's ochtends, dan wil ik niet dat de vernieuwde documenten al 1-1-2023 om 12u 's nachts online komen. Dan heb je potentieel 8u lang niet de juiste informatie voor handen.

    Dank alvast voor het meedenken! 
icon

Antwoord op het topic Job Kramer 31 August 2022, 09:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5

Ad 1: Je kunt in het documentbeheer zoeken, of je kunt een rapport maken, zodat je de resultaten ook kunt opslaan.

Ad 2: het is niet mogelijk om het tijdstip van publicatie in te stellen, enkel de datum.

Badge +1

@Job Kramer bedoel je hier zoeken in documentbeheer? Ik krijg namelijk hier zelden de resultaten als ik op een correcte titel zoek, laat staan op termen in een tekst. 

En is er een dergelijk rapport dat je met me kunt delen zodat ik kan zien hoe ik de instellingen kan zetten. We hebben nu geen rapport in de organisatie die antwoord geeft op de vraag namelijk. 

 

Hoi @Denise,

Wanneer je bij het zoeken in documentbeheer niet de resultaten krijgt die je verwacht, kun je via jullie contactpersoon contact opnemen met de servicedesk. Zij pakken dit dan verder op.

Voor het rapport kun je het rapport ‘Lijst van documenten’ gebruiken en daar een filter toepassen op het veld ‘Document of titel'.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring