Beantwoord

Wijzigingen niet zichtbaar maken in de portalen

  • 16 December 2020
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 2
Badge +5

Ik wil graag dat de wijzigingen in een document niet zichtbaar zijn op de portalen en bij de zoekresultaten. Ik wil de wijzigingen wel zichtbaar hebben in het document (Word of Excel). Nu heb ik gevonden dat ik dit kan wijzigen middels Applicatiebeheer en dan bij de zoekinstellingen. Echter zijn een aantal knoppen voor mij niet zichtbaar. Ook niet als ingelogd wordt als administrator. Ben zoekende wat ik anders moet doen om dit goed in te stellen. 

icon

Antwoord op het topic Jim van Heumen 6 January 2021, 15:04

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi @m.degroot,

Kun je verduidelijken welke knoppen je niet ziet? Bijvoorbeeld met een schermafdruk?

Reputatie 2
Badge +5
Dit is wat ik zie. Mis een aantal knoppen.

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @m.degroot

 

Het klopt dat je die instelling niet meer kunt zien, deze zijn vervallen. 

We zijn namelijk bezig om de weergave van de zoekresultaten te verbeteren. Een van de dingen daarin is dat samenvattingen -indien gevuld- beknopt worden weergegeven, zoals je gewend bent bij diverse zoekmachines. Dit gebeurt automatisch. Dit doen we omdat we denken dat die informatie waardevol kan zijn bij het bepalen van de juiste keuze uit de zoekresultaten. 

Daarnaast worden de wijzigingen t.o.v. vorige versie -indien gevuld- bij het bekijken van het document wel gewoon getoond.

Naast de weergave van de zoekresultaten te verbeteren, zijn we ook met een aantal andere toffe dingen bezig. Je leest er meer over in onderstaand topic. 

 

Reputatie 2
Badge +5

Duidelijk, ik wacht de ontwikkelingen af.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring